سنجاقکسنجاقک، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

سنجاقک

چند سال بیشتر

1390/11/25 5:14
نویسنده : سنجاقک
1,369 بازدید
اشتراک گذاری

فرزندم ,من چند سال از تو بزرگترم ...

فقط همین .

معنی اش این نیست که عاقلترم ...

معنی اش این است که بیشتر سختی کشیده ام .

فرزندم , من چند سال از تو بزرگترم ...

فقط همین .

   

                    فرزندم , من در جاده های بیشتری قدم گذاشته ام ...

                                 فقط همین .

                  از دویدن خسته شده ام در حالی که تو تازه خزیدن را یاد می گیری .

                  به سمت جایی می روی ...

                   که من آنجا بوده ام ... ومیدانم در آنجا خبری نیست.

                  فرزندم ,من چند سال بیشتر از تو تجربه دارم ...

                               فقط همین .

                                    شل سیلور استاین

 

                                                               

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سنجاقک می باشد