سنجاقکسنجاقک، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

سنجاقک

چرا گاهی اوقات این همه از خدا دور هستم؟!

1390/5/10 1:41
نویسنده : سنجاقک
1,508 بازدید
اشتراک گذاری

 سالها پیش از این زیر یک سنگ گوشه ای از زمین من فقط یک کمی خاک بودم

همین

 یک کمی خاک که دعایش پر زدن آن سوی پرده آسمان بود

 آرزویش همیشه دیدن آخرین قله کهکشان بود

 خاک هر شب دعا کرد از ته دل خدا را صدا کرد

 یک شب آخر دعاهایش اثر کرد

یک فرشته تمام زمین را خبر کرد  

               

   

و خدا تکه ای خاک برداشت

 آسمان را در آن کاشت

خاک را توی دست خود ورز داد

روح خود را به او قرض داد

خاک توی دست خدا نور شد

 پر گرفت از زمین دور شد

 راستی من همان خاک خوشبخت

 من همان نور هستم

پس چرا گاهی اوقات این همه از خدا دور هستم؟!

                                                                                                         عرفان نظر اهاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
13 مرداد 90 8:42
وااااااااااااااای خیلی زیبا و قشنگ بود نوشته ات عین واقعیته راستی چرا از خدا غافل میشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینقدر که مشغله های زندگی درگیرمون کرده که تمام فرصتهای خوب رو ازمون گرفته !!!! عزیز دلم نوووووووووووووووش جوووووووووووووونت تباب
مامان آرینا
17 مهر 90 18:14
سلام. نوشته بسیار جالبی بود با اجازه شما برداشتمش و قول می دم هر جا که نوشتم با اسم خودتون باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سنجاقک می باشد